Du kan snabbt se statusen för din beställning i ditt konto på My Winparts. I ditt konto kan du spåra din beställning, från det att du lägger din beställning till leveransögonblicket. Det förväntade leveransdatumet visas också här.
Utöver informationen på My Winparts håller vi dig informerad om uppdateringar, till exempel om något oförutsett skulle inträffa. Det är viktigt att notera att vi ibland är beroende av externa faktorer när det gäller information. Vi försöker dock informera dig så bra vi kan, när vi kan.
Har du frÃ¥gor om din status? För att skicka en frÃ¥ga om din beställning loggar du bara in pÃ¥ ditt konto. Lyckligtvis är detta nÃ¥got du kan hantera själv via din â?My Winpartsâ?. Klicka igen efter att du loggat in pÃ¥ â?Mer infoâ? vid den beställning det gäller. Bläddra ner lite tills du ser â?Status/FrÃ¥gorâ?. Ett enkelt och bekvämt sätt att kontrollera och ställa frÃ¥gor om din specifika beställning. Kommentarer och frÃ¥gor skickas direkt till vÃ¥r kundtjänstrepresentant som hanterar din beställning.
Har du inget konto ännu eller har du glömt ditt lösenord? Klicka pÃ¥ â?Glömt ditt lösenord?â? eller skapa ett nytt konto om du inte har gjort nÃ¥gon tidigare beställning.