Vad är statusen för min beställning?

Du kan snabbt se statusen för din beställning i ditt konto på My Winparts. I ditt konto kan du spåra din beställning, från det att du lägger din beställning till leveransögonblicket. Det förväntade leveransdatumet visas också här.

Utöver informationen pÃ¥ My Winparts hÃ¥ller vi dig informerad om uppdateringar, till exempel om nÃ¥got oförutsett skulle inträffa. Det är viktigt att notera att vi ibland är beroende av externa faktorer när det gäller information. Vi försöker dock informera dig sÃ¥ bra vi kan, när vi kan.

Har du frÃ¥gor om din status? För att skicka en frÃ¥ga om din beställning loggar du bara in pÃ¥ ditt konto. Lyckligtvis är detta nÃ¥got du kan hantera själv via din â€?My Winpartsâ€?. Klicka igen efter att du loggat in pÃ¥ â€?Mer infoâ€? vid den beställning det gäller. Bläddra ner lite tills du ser â€?Status/FrÃ¥gorâ€?. Ett enkelt och bekvämt sätt att kontrollera och ställa frÃ¥gor om din specifika beställning. Kommentarer och frÃ¥gor skickas direkt till vÃ¥r kundtjänstrepresentant som hanterar din beställning.

Har du inget konto ännu eller har du glömt ditt lösenord? Klicka pÃ¥ â€?Glömt ditt lösenord?â€? eller skapa ett nytt konto om du inte har gjort nÃ¥gon tidigare beställning.

Klicka här för att återgå till Winparts kundtjänst.