Klagomål och tvister

Vi tycker det är väldigt tråkigt när du har haft en obehaglig upplevelse med Winparts. Naturligtvis vill vi lösa det här tillsammans med dig.

Hur kan vi lösa detta?

Det snabbaste sättet att lösa ett problem är att kontakta vår kundtjänst. Kundservice kan nås på: 08 446 81 232.

Om du har ett klagomål och vår kundtjänst lyckas inte lösa problemet åt dig inte kan du skicka ett mail till [email protected] eller skicka ett brev per post till adressen nedan. Det innebär att du skriver till vår kundservicechef. Vi tar alla förfrågor på allvar.

  • Winparts.se
  • Postadress: Stadsweg 110, 9793 PD, Winneweer, Nederländerna
  • Besöksadress: Stadsweg 110, 9793 PD, Winneweer, Nederländerna
  • Kundtjänst nås på: 08 446 81 232
  • E-post: [email protected] (alla mejl ska i regel svaras inom 48 timmar)

Eventuella tvister hänvisas till Allmänna Reklamationsnämnden (ARN, arn.se) som kan nås på följande adress: Box 174, 101 23 Stockholm.