G-KLASS Cabrio (W460) | 03.1979-05.1993 280 GE (460.212, 460.243) - 2746ccm, 156pk, 115kw - M 110.994
G-KLASS Cabrio (W460) | 03.1979-05.1993 200 GE (460.216) - 1997ccm, 109pk, 80kw - M 102.964
G-KLASS Cabrio (W463) | 09.1989-12.2015 230 GE (463.204) - 2298ccm, 126pk, 93kw - M 102.989
G-KLASS Cabrio (W460) | 03.1979-05.1993 300 GD (460.312, 460.343) - 2998ccm, 88pk, 65kw - OM 617.931, OM 617.932
G-KLASS Cabrio (W460) | 03.1979-05.1993 230 GE (460.218, 460.249) - 2299ccm, 125pk, 92kw - M 102.981
G-KLASS Cabrio (W463) | 09.1989-12.2015 G 320 (463.209, 463.250) - 3199ccm, 215pk, 158kw - M 112.945
G-KLASS Cabrio (W463) | 09.1989-12.2015 G 300 TD (463.308) - 2996ccm, 177pk, 130kw - OM 606.964
G-KLASS Cabrio (W463) | 09.1989-12.2015 G 500 (463) - 4966ccm, 296pk, 218kw - M 113.962
G-KLASS Cabrio (W463) | 09.1989-12.2015 350 G Turbo-D (463.300) - 3449ccm, 136pk, 100kw - OM 603.972
G-KLASS Cabrio (W463) | 09.1989-12.2015 320 GE (463.208) - 3199ccm, 211pk, 155kw - M 104.996
G-KLASS Cabrio (W460) | 03.1979-05.1993 230 GE (460.218, 460.249) - 2299ccm, 122pk, 90kw - M 102.987, M 102.998
G-KLASS Cabrio (W463) | 09.1989-12.2015 300 GE (463.207) - 2960ccm, 170pk, 125kw - M 103.987
MB Flak/chassi
MB Flak/chassi (W631) | 02.1988-02.1996 D (631.340) - 2399ccm, 72pk, 53kw - OM 616.963
MB Flak/chassi (W631) | 02.1988-02.1996 D (631.340) - 2399ccm, 75pk, 55kw - OM 616.963
MB Skåp
MB Skåp (W631) | 02.1988-02.1996 D (631.332, 631.342) - 2399ccm, 72pk, 53kw - OM 616.963
MB Skåp (W631) | 02.1988-02.1996 D (631.332, 631.342) - 2399ccm, 75pk, 55kw - OM 616.963
Originalnummer
A460 330 04 35
MERCEDES-BENZ
A631 338 05 10
MERCEDES-BENZ
A460 330 12 35
MERCEDES-BENZ
460 330 04 35
MERCEDES-BENZ
631 338 05 10
MERCEDES-BENZ
460 330 12 35
MERCEDES-BENZ
Tillverkare
Med ProKit erbjuder Ferdinand Bilstein en innovativ produktlinje som sparar verkstäder tid och pengar, eftersom febi ProKits säkerligen innehåller alla delar som behövs för reparationen i fråga. Skruvar och muttrar är ett klassiskt exempel: de behöver vanligtvis bytas ut vid reparationer och ingår ofta inte i den beställda reservdelen. Resultat: extra körning fram och tillbaka för att köpa tillhörande delar, vilket innebär en förlust av tid och pengar för verkstäderna.