323 F VI Halvkombi (BJ) | 09.1998-05.2004 1.3 16V (BJ3P, BJ14) - 1324ccm, 73pk, 54kw - B33G
323 F VI Halvkombi (BJ) | 09.1998-05.2004 1.5 16V (BJ5W) - 1498ccm, 88pk, 65kw - ZL05, ZL06
323 F VI Halvkombi (BJ) | 09.1998-05.2004 1.9 16V (BJ14) - 1840ccm, 114pk, 84kw - FP, FP55
323 F VI Halvkombi (BJ) | 09.1998-05.2004 2.0 D - 1998ccm, 71pk, 52kw - RF1G
323 F VI Halvkombi (BJ) | 09.1998-05.2004 2.0 TD - 1998ccm, 90pk, 66kw - RF4F
323 S
323 S VI Sedan (BJ) | 05.1998-05.2004 1.3 16V (BJ3P) - 1324ccm, 73pk, 54kw - B33G
323 S VI Sedan (BJ) | 05.1998-05.2004 1.5 16V (BJ5P) - 1498ccm, 88pk, 65kw - ZL05, ZL06
323 S VI Sedan (BJ) | 05.1998-05.2004 1.8 Protege (BJ10, BJ8P) - 1840ccm, 125pk, 92kw - FP55, FP-DE
323 S VI Sedan (BJ) | 05.1998-05.2004 1.9 16V (BJ10M) - 1840ccm, 114pk, 84kw - FP, FP55
323 S VI Sedan (BJ) | 05.1998-05.2004 2.0 D (BJ1_) - 1998ccm, 71pk, 52kw - RF1S
323 S VI Sedan (BJ) | 05.1998-05.2004 2.0 DiTD (BJEP) - 1998ccm, 101pk, 74kw - RF4F
323 S VI Sedan (BJ) | 05.1998-05.2004 2.0 TD (BJEP) - 1998ccm, 90pk, 66kw - RF3F
Originalnummer
BJ3D-34-900
MAZDA
BL2A-34-700A
MAZDA
BJ3D-34-700D
MAZDA
BJ3D-34-700B
MAZDA
BL2A-34-900A
MAZDA
B26R-34-900A
MAZDA
B30D-34-700C
MAZDA
BL8P-34-700A
MAZDA
BJ3D-34-900A
MAZDA
BJ3D-34-900D
MAZDA
BJ3D-34-700A
MAZDA
B16R-34-700A
MAZDA
BL8P-34-900A
MAZDA
BJ3D-34-700
MAZDA
B26R-34-700A
MAZDA
B25T-34-700C
MAZDA
B27F-34-700A
MAZDA
BK2H-34-700A
MAZDA
B25D-34-700C
MAZDA
B26R-34-700C
MAZDA
BJ3D-34-700C
MAZDA
B28V-34-700A
MAZDA
Tillverkare
SACHS skapades 1894 när verktygsmakaren och namne Ernst Sachs lämnade in sin första patentansökan för cykelhjulsnav vid den tiden. SACHS-produkterna är gjorda av högkvalitativa material och återspeglar den senaste tekniken. De står för hög prestanda och tillförlitlighet. Det är därför många välkända biltillverkare utrustar sina fordon med SACHS-produkter. Mer än 10 miljoner nya fordon utrustade med SACHS chassifjädrar och stötdämpare rullar av produktionslinjen varje år. Dessutom erbjuder SACHS högkvalitativa kopplingssatser för tillverkare av originalutrustning.