VECTRA A (J89) | 09.1988-11.1995 2000/GT 16V Cat (F19, M19) - 1998ccm, 150pk, 110kw - C 20 XE
VECTRA A (J89) | 09.1988-11.1995 2000/GT 16V Cat 4x4 (F19, M19) - 1998ccm, 150pk, 110kw - C 20 XE
VECTRA A Halvkombi (J89) | 04.1988-11.1995 1.7 D (F68, M68) - 1699ccm, 57pk, 42kw - 17 D
VECTRA A Halvkombi (J89) | 04.1988-11.1995 1.7 D (F68, M68) - 1699ccm, 60pk, 44kw - 17 DR
VECTRA A Halvkombi (J89) | 04.1988-11.1995 1.7 TD (F68, M68) - 1686ccm, 82pk, 60kw - 17 DT, X 17 TD
VECTRA A Halvkombi (J89) | 04.1988-11.1995 1.8 i (F68, M68) - 1796ccm, 90pk, 66kw - 18 SV
VECTRA A Halvkombi (J89) | 04.1988-11.1995 1.8 i Cat (F68, M68) - 1796ccm, 90pk, 66kw - C 18 NZ
VECTRA A Halvkombi (J89) | 04.1988-11.1995 1.8 S (F68, M68) - 1796ccm, 88pk, 65kw - 18 SV, E 18 NVR
VECTRA A Halvkombi (J89) | 04.1988-11.1995 2.0 (F68, M68) - 1998ccm, 100pk, 74kw - C 20 NEF
VECTRA A Halvkombi (J89) | 04.1988-11.1995 2.0 i (F68, M68) - 1998ccm, 115pk, 85kw - 20 NE
VECTRA A Halvkombi (J89) | 04.1988-11.1995 2.0 i 16V (F68, M68) - 1998ccm, 150pk, 110kw - 20 XEJ
VECTRA A Halvkombi (J89) | 04.1988-11.1995 2.0 i 16V (F68, M68) - 1998ccm, 136pk, 100kw - X 20 XEV
VECTRA A Halvkombi (J89) | 04.1988-11.1995 2.0 i 16V Cat (F68, M68) - 1998ccm, 150pk, 110kw - C 20 XE
VECTRA A Halvkombi (J89) | 04.1988-11.1995 2.0 i Cat (F68, M68) - 1998ccm, 116pk, 85kw - C 20 NE
VECTRA A Halvkombi (J89) | 04.1988-11.1995 2.0 i GT (F68, M68) - 1998ccm, 129pk, 95kw - 20 SEH
VAUXHALL
CAVALIER Mk
CAVALIER Mk III Halvkombi (J89) | 09.1988-11.1995 1.8 - 1796ccm, 90pk, 66kw - C 18 NZ, 18 SV
CAVALIER Mk III Halvkombi (J89) | 09.1988-11.1995 1.8 i Cat - 1796ccm, 90pk, 66kw - C 18 NZ, 18 SV
CAVALIER Mk III Sedan (J89) | 09.1988-11.1995 1.8 - 1796ccm, 90pk, 66kw - C 18 NZ, 18 SV
CAVALIER Mk III Sedan (J89) | 09.1988-11.1995 1.8 i Cat - 1796ccm, 90pk, 66kw - C 18 NZ, 18 SV
Originalnummer
90235271
VAUXHALL
374126
OPEL
90235271
OPEL
374015
OPEL
374126
VAUXHALL
0374126
OPEL
9127564
OPEL
0374015
OPEL
Tillverkare
1952 i Brescia hade Pietro Arici en fabrik som specialiserade sig på att tillverka bromscylindrar. Han var en pionjär inom utvecklingen av bromscylindrar.
1977 flyttade företaget till Piacenza och LPR-namnet föddes, med ett nytt fokus på broms- och kopplingshydraulik. Tack vare den nya presidentens, Luciano Aricis ledning och uppmärksamhet, och investeringsnivån i ytterligare verktyg och fabriker har LPR på bara några år blivit världsledande inom kvalitet och innovation och har utökat sitt sortiment med andra produkter som t.ex. bromsbelägg och bromsskivor.