GLC Coupe (C253) | 06.2016-03.2023 200 d 4-matic (253.316) - 1950ccm, 163pk, 120kw - OM 654.920
GLC Coupe (C253) | 06.2016-03.2023 200 EQ Boost 4-matic (253.381) - 1991ccm, 197pk, 145kw - M 264.920
GLC Coupe (C253) | 06.2016-03.2023 220 d 4-matic (253.303, 253.305) - 2143ccm, 163pk, 120kw - OM 651.921
GLC Coupe (C253) | 06.2016-03.2023 220 d 4-matic (253.303, 253.305) - 2143ccm, 170pk, 125kw - OM 651.921
GLC Coupe (C253) | 06.2016-03.2023 220 d 4-matic (253.315) - 1950ccm, 194pk, 143kw - OM 654.920
GLC Coupe (C253) | 06.2016-03.2023 250 4-matic (253.346) - 1991ccm, 211pk, 155kw - M 274.920
GLC Coupe (C253) | 06.2016-03.2023 250 d 4-matic (253.309) - 2143ccm, 204pk, 150kw - OM 651.921
GLC Coupe (C253) | 06.2016-03.2023 300 4-matic (253.349) - 1991ccm, 245pk, 180kw - M 274.920
GLC Coupe (C253) | 06.2016-03.2023 300 4-matic (253.384) - 1991ccm, 258pk, 190kw - M 264.920
GLC Coupe (C253) | 06.2016-03.2023 300 d 4-matic (253.319) - 1950ccm, 245pk, 180kw - OM 654.920
GLC Coupe (C253) | 06.2016-03.2023 300 de 4-matic (253.311) - 1950ccm, 306pk, 225kw - OM 654.920
GLC Coupe (C253) | 06.2016-03.2023 300 e 4-matic (253.353) - 1991ccm, 320pk, 235kw - M 274.920
GLC Coupe (C253) | 06.2016-03.2023 300 EQ Boost 4-matic (253.384) - 1991ccm, 258pk, 190kw - M 264.920
GLC Coupe (C253) | 06.2016-03.2023 350 d 4-matic (253.325) - 2987ccm, 258pk, 190kw - OM 642.873
GLC Coupe (C253) | 06.2016-03.2023 350 e 4-matic (253.354) - 1991ccm, 320pk, 235kw - M 274.920
GLC Coupe (C253) | 06.2016-03.2023 400 d 4-matic (253.323) - 2925ccm, 330pk, 243kw - OM 656.929
GLC Coupe (C253) | 06.2016-03.2023 AMG 43 4-matic (253.364) - 2996ccm, 367pk, 270kw - M 276.823
GLC Coupe (C253) | 06.2016-03.2023 AMG 43 4-matic (253.364) - 2996ccm, 390pk, 287kw - M 276.823
Originalnummer
A2533301300
MERCEDES-BENZ
A2533302200
MERCEDES-BENZ
A2533307900
MERCEDES-BENZ
2533301300
MERCEDES-BENZ
2533302200
MERCEDES-BENZ
2533307900
MERCEDES-BENZ
Tillverkare
1952 i Brescia hade Pietro Arici en fabrik som specialiserade sig på att tillverka bromscylindrar. Han var en pionjär inom utvecklingen av bromscylindrar.
1977 flyttade företaget till Piacenza och LPR-namnet föddes, med ett nytt fokus på broms- och kopplingshydraulik. Tack vare den nya presidentens, Luciano Aricis ledning och uppmärksamhet, och investeringsnivån i ytterligare verktyg och fabriker har LPR på bara några år blivit världsledande inom kvalitet och innovation och har utökat sitt sortiment med andra produkter som t.ex. bromsbelägg och bromsskivor.