DAILY III Skåp | 05.1999-07.2007 29 L 10 V (ALJA43A2, ALJA42A2, ALJA41A2) - 2287ccm, 95pk, 70kw - F1AE0481A
DAILY III Skåp | 05.1999-07.2007 29 L 11 V - 2798ccm, 106pk, 78kw - 8140.43B, 8140.43C
DAILY III Skåp | 05.1999-07.2007 29 L 12 V (ALKA41A2, ALLA52A2, ALKA42A2) - 2287ccm, 116pk, 85kw - F1AE0481B
DAILY III Skåp | 05.1999-07.2007 29 L 13 - 2798ccm, 125pk, 92kw - 8140.43S
DAILY III Skåp | 05.1999-07.2007 29 L 14 - 2287ccm, 136pk, 100kw - F1AE0481M
DAILY III Skåp | 05.1999-07.2007 29 L 9 V - 2798ccm, 90pk, 66kw - 8140.43R
DAILY III Skåp | 05.1999-07.2007 29 L 9 V - 2798ccm, 84pk, 62kw - 8140.63
DAILY III Skåp | 05.1999-07.2007 35 C 12 V, 35 S 12 V (AGKA43A2, AGKB43A2, AGKB46A2,... - 2287ccm, 116pk, 85kw - F1AE0481B
DAILY III Skåp | 05.1999-07.2007 35 C 14, 35 S 14 - 2287ccm, 136pk, 100kw - F1AE0481M
DAILY III Skåp | 05.1999-07.2007 35 C 17, 35 S 17 - 2998ccm, 166pk, 122kw - F1CE0481B
DAILY III Skåp | 05.1999-07.2007 35 S 10 (ANJA41A1, ANJA42A2, ANJA42AB, ANJA43A, ANJAV1A,... - 2287ccm, 95pk, 70kw - F1AE0481A
DAILY III Skåp | 05.1999-07.2007 35 S 11 V,35 C 11 V - 2798ccm, 106pk, 78kw - 8140.43B, 8140.43C
DAILY III Skåp | 05.1999-07.2007 35 S 13 V,35 C 13 V - 2798ccm, 125pk, 92kw - 8140.43S
DAILY III Skåp | 05.1999-07.2007 35 S 15 V, 35 C 15 V (A6HCV3B2, A6HBV4B2, A6HC41B2,... - 2798ccm, 146pk, 107kw - 8140.43N
DAILY III Skåp | 05.1999-07.2007 35 S 9 V - 2798ccm, 90pk, 66kw - 8140.43R
DAILY III Skåp | 05.1999-07.2007 35 S 9 V,35 C 9 V - 2798ccm, 84pk, 62kw - 8140.63
DAILY III Skåp | 05.1999-07.2007 50 C 11 - 2798ccm, 106pk, 78kw - 8140.43B, 8140.43C
DAILY III Skåp | 05.1999-07.2007 50 C 13 - 2798ccm, 125pk, 92kw - 8140.43S
MERCEDES-BENZ
SPRINTER 3-t
SPRINTER 3-t Skåp (B903) | 02.1995-05.2006 310 D 2.9 4x4 (903.461, 903.462) - 2874ccm, 102pk, 75kw - OM 602.980
SPRINTER 4-t
SPRINTER 4-t Skåp (B904) | 02.1995-05.2006 414 D 4x4 - 2874ccm, 122pk, 90kw - OM 602.980
Originalnummer
2991745
IVECO
2997334
IVECO
Tillverkare
1952 i Brescia hade Pietro Arici en fabrik som specialiserade sig på att tillverka bromscylindrar. Han var en pionjär inom utvecklingen av bromscylindrar.
1977 flyttade företaget till Piacenza och LPR-namnet föddes, med ett nytt fokus på broms- och kopplingshydraulik. Tack vare den nya presidentens, Luciano Aricis ledning och uppmärksamhet, och investeringsnivån i ytterligare verktyg och fabriker har LPR på bara några år blivit världsledande inom kvalitet och innovation och har utökat sitt sortiment med andra produkter som t.ex. bromsbelägg och bromsskivor.