H&R Höjdjusterbart fjädringssystem lämpligt för VW Golf VIII 2020- VA-belastning upp till 990 kg (torsionsaxel) med adaptiva dämpare VA30-40/AA30-50mm
Detta fjädringssystem erbjuder en variabel sänkning där originalstötdämparna kan fortsätta att användas utan begränsningar i funktion. De höjdjusterbara H&R fjädringssystemen är designade för användning på fordon med standard adaptiva eller hårdhetsjusterbara dämpare.
- Sportig look - Sänkt tyngdpunkt - Individuell sänkning på de ursprungliga adaptiva eller elektroniskt justerbara stötdämparna - Stötdämparnas ursprungliga dämpningsinställningar bibehålls utan begränsningar - Förbättrade köregenskaper - Med TÜV - Ingen modifiering av det ursprungliga elektroniska systemet behövs
Tillämplig på: Volkswagen Golf VIII (CD) 2020-, upp till 990kg Framaxeltryck, endast med vridbalk bakaxel, endast med adaptiva stötdämpare, exkl. R-Line sportfjädring eller dålig vägbana fjädring, Framaxel 30-40mm / Bakaxel 30-50 mm
Uppmärksamma belgiska kunder. Goca-certifikatet för Belgien ingår inte som standard. Du kan begära detta via din Autostyle-återförsäljare. Priset för certifikatet är 30,-
Garanti
2 år
Tillämplighet
CUPRA
LEON
LEON (KL1, KU1, KUG) | 09.2020-??? 2.0 TSI - 1984ccm, 300pk, 221kw - DNFC
LEON (KL1, KU1, KUG) | 09.2020-??? 2.0 TSI - 1984ccm, 245pk, 180kw - DNPA
SEAT
LEON
LEON (KL1, KLG) | 11.2019-??? 1.0 TSI - 999ccm, 110pk, 81kw - DLAA
LEON (KL1, KLG) | 11.2019-??? 1.0 TSI - 999ccm, 90pk, 66kw - DLAB
LEON (KL1, KLG) | 11.2019-??? 1.0 TSI Mild Hybrid - 999ccm, 110pk, 81kw - DLAA
LEON (KL1, KLG) | 11.2019-??? 1.5 eTSI - 1498ccm, 150pk, 110kw - DFYA, DXDB
GOLF VIII (CD1, DA1) | 07.2019-??? 2.0 TSI - 1984ccm, 190pk, 140kw - DNNA
GOLF VIII (CD1, DA1) | 07.2019-??? 2.0 TSI R 4motion - 1984ccm, 333pk, 245kw - DNFF, DSFD
GOLF VIII (CD1, DA1) | 07.2019-??? 2.0 TSI R 4motion - 1984ccm, 320pk, 235kw - DNFG, DSFE, DSFF
GOLF VIII Variant (CG5, DB5) | 08.2020-??? 2.0 TSI - 1984ccm, 190pk, 140kw - DNNA
Tillverkare
H & R har blivit enormt framgångsrika innovationer på banan som kontinuerligt förbättrade hanteringen av tävlingsbilar. Eftersom dessa innovationer funnit sin väg till marknaden för personbilar och sportbilar, H & R blev allt populärare. Vid det här laget H & R gör även de ursprungliga källor, till exempel, Mercedes CLK DTM eller Porsche Carrera GT och mer än 1000 fordon och uppgraderingar chassi tillgängliga från H & R.
H & R har varit åtta år engagerade i utvecklingen av chassiteknik i DTM racing-serien för Mercedes. De utvecklar olika produkter för Formel 1, turnera bilen, GT och ensitsiga plan racingserien. I den hårda miljön i konkurrens H & R kan kontinuerligt testa den senaste tekniken och så vidare förfina produktionen av sitt sortiment, så att konsumenten alltid startas med de bästa sänkningsfjädrar eller coilovers.
H & R använder progressiv fjäder, varvid fjädern har en styv del och en bekväm del. Den här bilen kan fortfarande vara bekväm utan att göra avkall sportighet. Förutom fjädrarna gör H & R också fylla cupkits bestående av starkare dämpare och fjädrar, utan också gör H & R skruv set. Unikt genom att de mono-tube stötdämpare är monterade upp och ned. Detta kommer att dra nytta av en lägre ofjädrad vikt, fördelarna hanterings.
H & R produkter kännetecknas av följande punkter:
- ger bilen ett sportigt utseende - 2 års full garanti - Upprätthåll en stor del av komfort genom de progressiva fjädrar - Varje uppsättning är bilmodell och passar därför perfekt med bilen - hanteringen avsevärt förbättra till extremt i skruv apparater och cupkits - Pulverbelagda fjädrar. Cupkits och skruvuppsättningar är galvaniserade. - skruvuppsättningar är monterade monotube, och upp och ned
För närvarande har vi följande H & R produkter i vårt sortiment: